Tack!

Tack!
Ett stort tack till våra lärare Maríanna och Arthur.

tisdag 22 juni 2010

Hemma igen

Då var det några dagar sedan gänget skiljdes åt och vardagen tog vid. Det känns vemodigt och tomt, samtidigt som jag känner mig otroligt lycklig över att få ha varit med om dessa tre veckor (och förkursen på Runö naturligtvis). Jag har fått många nya kunskaper, insikter och inte minst mycket goda vänner. Jag vill verkligen rekommendera alla som har möjligheten att söka till Nordiska Folkhögskolan i Genève att göra det.
I höst hoppas jag kunna förverkliga några av de idéer jag har fått till våra Café Världen här i Gävle och jag hoppas också att åtminstånde några kommer att vilja komma och ta del.
Vad det gäller denna blogg så kommer nog inte så mycket mer att hända här, men vem vet..?

2 kommentarer:

  1. Så roligt att få se Marianna och Arthur på bild! Förstår precis hur du känner dig nu när vardagen börjar ta vid igen, man kommer hem alldeles uppfylld och så ska man ha semester! Hallå! När det enda man vill är att fortsätta med engagemanget man upplevde i Genève.
    Ha en extra skön sommar!
    /Cyrene

    SvaraRadera
  2. Hej Cyrene!
    Det har varit jättekul att du läst och kommenterat! Tack!
    Nu såhär i Genèveskolans efterdyningar uppskattar jag Facebook och möjligheterna att fortsätta hålla kontakt där.
    Hoppas du också får en grymt skön sommar.

    SvaraRadera